Transparanta förväntningar!

Våra kunders höga förväntningar på oss, är vår uppgift att först nå för att sedan överträffa. Vi ser fram emot att jobba på- och utveckla alla våra samarbeten under 2025.
Publicerad: 2 januari 2025

Transparanta förväntningar är en viktig nyckel

Vi vill att våra kunder ska ha höga förväntningar på oss som partner. De höga förväntningarna är vår uppgift att först nå för att sedan överträffa. För att det ska bli möjligt ... är ett nära samarbete och transparanta samtal en viktig nyckel.

Förväntan på 2025

Några saker som våra kunder kan förvänta sig av oss under 2025:

  • Flera produktnyheter.
    Vi är säkra på att våra kunder, genom vårt kommande utökade sortiment, kommer uppleva ett bredare sortiment och se fördelarna med vårt uppdaterade värdeerbjudande.
  • Hållbarhetsfokus
    Vi jobbar mycket med hållbarhet, i alla led. Under året kommer vi gå ut med tydligare kommunikation, som förklarar vad vi gör och framförallt varför det är till våra kunders nytta.
  • Nära kundsamarbeten
    På kunders efterfrågan, kommer vi delta på kundevent och på plats delge vår viktiga tekniska kunskap.
  • Mässa, Sectech 14-15 okt
    Årets möjlighet att ta del av branschens stora säkerhetsevent med kraftfullt fokus på teknikbaserade tjänster och produkter för fysisk säkerhet

Vi, hela Team ACS Nordic, har alla höga förväntningar på året som precis har börjat.

Vårt dagliga arbete

Vi jobbar varje dag, med att nå och överträffa våra kunders höga förväntningar på oss som partner. Alla länkar i kedjan räknas och är viktiga för att få en fungerande hållbar helhet.

  • Snabb hjälpsam service
  • Viktig teknisk support
  • Hållbara alternativ, rätt produkt
  • Säkra leveranser
  • Öppen kommunikation

Nära samarbeten skapar säkra resultat

Säkra och hållbara resultat! Vi vill jobba nära våra kunder och använder personlig kontakt för att skapa nära samarbeten. Det är när vi förstår våra kunders behov som vi på ett effektivt sätt kan hjälpa till.

  • Vad kan vi hjälpa er med under 2025?
Kontakta oss gärna!